I guess it´s gettin closer

Det är lite för mycket just nu, lite för mycket av det "goda" som man brukar säga. I detta fall är det dock kanske inte alltid det goda som det blir för mycket av. För er som undrar och inte har förstått det än så består mitt liv av jobb, fotboll och ytterst lite sömn för tillfället. Det tror inte jag är världens bästa kombination om man ska orka med allt. Sömnen menar jag då.
De senaste veckorna har det varit mycke skiftbyten på jobbet, dvs jag har jobbat kväll vissa dagar, natt vissa veckor, övertid, osv osv. En massa fotboll pga av inställda matcher och för att det just nu ligger mycket matcher innan uppehållet. Kanske är det därför min kropp säger ifrån?
Har börjat fundera i dom banorna att jag kanske inte ska ha så här många bollar i luften samtidigt. Men det är ju som alltid lätt att vara efterklok.
Kroppens sätt att säga ifrån är tydligen att man blir sjuk och det passar ju PERFEKT nu! Eller inte!
Midsommar, AC/DC och P&L. Nej jag vill fan inte vara sjuk nu.

Allways look on the bright side of life? NO WAY IN HELL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0