ifrån mig själv

Blev en riktigt lyckad kväll igår. Jag, Carl och Nils satt hemma hos mig och började förkröka lite.
Vart en del öl, och en del vin oxå. Aurora svartvinbärsvin är ruggigt gott måste jag säga. OM man ändå inte fick sån baksmälla av skiten.
Senare på kvällen vid 9 kom Jonas, Elin, Lillis, Linus, Tom, Emil och Jimmie och supandet gick in i fas 2.
Snackades skit och dracks i en time ungefär, sen drog vi ner på stan för att se Dundertåget, ruggigt bra var det.
När det ar slut tänkte vi dra till strömsholmen och dricka en bärs men nej det var visst "stängt". Så jag och Carl drog till Harisch ist.
Och vilka stjärnor man fick se där, Danskungen och var det inte Lars-Åke Lagrell som stod och dansa sönder golvet?

Runt 2 drog vi till Kebebhuset sen hem. Hemfärden måste jag ta och berätta om.
Först så träffade vi Köttgösta en gammal alkis med skägg, han var en rolig prick. Han berättade om sitt burksamlande.
Förra året hade han samlat och pantat burkar för 12 000 svenska kronor. Första gången hade han samlat ihop 884 spänn på en konsert med Imperiet. Fan va skön han var. Kände Rödskägg gjorde han oxå, han kallades tydligen Slangen i Alkiskretsar. Så nu vet ni de!

Carl skaffade guldstjärna på kragen när han hjälpte mina grannar under mig att låsa en cykel. BRA DÄR! 5 av 5 toasters!

Den här dagen har precis börjat med öldrickande och partymusik. Student, Fotboll och Timbuktu ikväll. Kan bli en bra kväll.

Seeeeee ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0