it´s real, it´s true, I will watch over you

Jag känner känslan av Live-musik på absolut högsta nivå sakta komma krypande ungefär som när det första höstlövet lämnar sitt träd efter en alldeles underbar SVENSK sommar.
Imorrn är det exakt en vecka kvar tills jag kliver in på ett till bristningsgränsen fyllt Ullevi och har den känslan så nära mig att jag kan ta på den. Någon/Några timmar senare kommer Brian, Angus och resten av gänget i AC/DC in och spelar skjortot, tröjor, slipsar och hattar av oss alla.

Vila hjärna och kropp två dagar innan det bär av mot Borlänge och P&L, för att se på ännu ett gigantiskt stort band. MÖTLEY CRÜE!

Det är inte bara det heller, alla andra bra band. All annan bra musik och en hel veckas vilt festande utan gränser.

PLUS PLUS PLUS PLUS SEMEEEEEEEEEEEESTER!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0