Peace and Love 09

PEACE & LOVE 09!!!

Fy fan va kul jag har haft, det är helt obeskrivligt vilken vecka man har vart med om. Ska ändå försöka mig på en lite sammanfattning av veckan.

Tisdag: Bilen började rulla vid kl 3 ungefär, snabbt stopp i Hallsta för att hämta lite grejer. Sen raka vägen upp till Borlänge. Var vell framme runt en 6 om jag inte minns helt fel ( och det finns stor risk för minnesluckor ). Parkerade på nån kleggig gräsplätt, gick och hämta festivalbanden och satte sedan upp tältet. Festade sedan hela natten lång.

Onsdag: Vakna av att det var nått så sjukt varmt i tältet så andas var inget man hade lätt med. Ändå så hade vi tältet i skuggan. Denna dag vart oxå den en supardag med massa snackande och annat kul.

Torsdag: Dagen då själva festivaln skulle börja på riktigt med alla band. Det söps en hel del på dagen, han även med att bada på badhuset som låg precis bredvid. På kvällen gick vi för första gången mig festivalområdet för att kolla på lite band. Det vart Volbet som var hur jävla grymma som helst, sen toppen på hela festivalen, anledningen till man åkte dit MÖTLEY CRÜE . Det var en sån sjukt bra konsert så jag höll på att avlida av glädje. Fy faaaan säger jag bara. Kunde inte sova så jag satte uppe hela natten med grannarna och hade askul.

Fredag: Denna dag vart en supardag som vanligt, på kvällen hade vi tänkt att vi skulle se Alice in Videoland men det vart inget av det eftersom att dom spelade på nån inomhusscen och det var totalt fullknökat. Det vart käk, kolla lite på Mando Diao och sen tillbaka och supa.

Lördag: Precis som alla andra dagar, plus att vi på dagen tog en lång promenad för att handla nånting att käka på willys. Helt sjukt varmt var det. På kvällen vart det till att se Sonic Syndicate sen springa omkring en stund, ta en öl i öltältet och sen tillbaka till tältet. Plockade ihop allting och begav oss till bilen för att åka hem tänkte vi, men Nils vågade inte chansa på om han var tillräckligt nykter, så det vart till att sova i bilen en stund.

Söndag: Vaknade upp efter en timmes sovande i bilen törstig som en jag vet inte vad, så jag bestämde mig för att gå till Mc Donalds och köpa nått att dricka. Sen tillbaka till bilen, satt och nyktrade till och sen vart det färd hem.

Summeringen på allt: Hur kul som helst, men fy fan va illa man mår fortfarande efter all skräpmat och öl som har glidit ner i magen.
Nu tänker jag njuta av solen så länge den håller sig och bli riktigt brun. 3 veckor kvar på semestern. UNDERBART!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: punkarsnubbe

vill du.. gurgla pung?

2009-06-30 @ 00:13:21
Postat av: punkarsnubben

vill du.. gurgla pung?

2009-06-30 @ 00:14:39
Postat av: Michaela

Hahah, jag döör.. Så sjukt jävla kul det var.



Satt uppe hela torsdagen, men jo visst.. Vi säger det va

2009-06-30 @ 12:27:00
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: SkinnyJo

gudash minns de som igår like super sumertime de va fan mina bästa 2 veckor i sommras.

denna sommar kommer också bli greeejt.



haha du hur vart det med tv4 sändningen???

minns du? när du kasta oss förbi kameran?

2010-01-20 @ 21:35:41
URL: http://skinnyjoskinnyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0