well, it´s not a sensation

Lite duktig är jag allt ibland, städat lite här hemma så det ser sånär som på bra ut. Det är ju inte roligt, men ack så viktigt om man inte vill leva i en svinstia.
Känns som att jag verkligen behöver semester att vila ut på, alldeles för mycke jobb just nu. Jag känner mig dödad, orkar inte med annat än jobb och fotboll, alltid när jag kommer hem så är jag så trött att jag inte orokar röra på mig.
Men det är bara att hänga i dom sista 12 dagarn innan semestern börjar.

Snart så är det dags att åka mot Big Sundby för träning med Div grabbarna och sen A-laget.
Men vänta nu vad är det här, jag ska ju börja jobba direkt efter träningen slutat. Det betyder ju att jag behöver skynda mig med att duscha. hahahaha, nej det går ju inte. Jag är ju fan född långsam. DOH!

Är inte kavel ett jävligt fult ord föresten?
- Kavel, Kavel, Kavel, Kavel
- JO skrattretande fult!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0