allways look on the bright side of life

Gårdagen var riktigt lyckad, men det var vell inte helt oväntat med tanke på vilka jag spenderade den med.
Lillis och Nils, ni är verkligen GULD båda två. Det är alltid, verkligen alltid, trevligt och mycket skratt när man är med er.
Dagen började med att jag vakna runt 12 och så kom Linus och hämtade mig, för vi skulle till gröna skylten och inhandla lite bärs och för att hämta min bil i Ekeby.
När jag kom hem så satte jag tänderna i lite mat och tog en kall svalkande och dundergod öl.
Vart några till innan Nils och Lillis kom förbi och vi skulle kolla på handollen.
Den gick ju som den gick så den behöver vi inte prata om.

För att bli på lite bättre humör så bestämde vi oss för att lite lite bowling, och ska man tala om den?
Nja jag vet inte, det gick uruselt för både mig och Nils så Lillis vann. Även om jag var ruggit nära att ta henne på slutet.
Men men så är det ibland, det kan inte alltid gå bra.
Efter de så åkte jag hem och la mig, för jag skulle jobba idag.

Upp tidigt (kl 8) för att vara lördag. Iväg och hämtade Andreas och for till jobbet.
Jobbade 6 timmar ungefär och sen var det hemfärd och nu har jag bara legat och segat hela dagen i princip.
Kollat på fotboll och setat vid datorn.

Nu kollar jag på en av de grymmaste filmerna jag vet " No country for old men". RUGGGGGIG !

Over and out.
Lillis och jag i bowlinghallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0