Äntligen helg, sug och svälj

Har vart lite dålig på att skriva här, men det har sin lilla förklaring i att jag typ inte har nått liv förutom jobb och fotbollsträningar. Det tar upp hela mina dagar, från 06-23 antingen jobbar jag, tränar Division killarna och tränar själv.
Det är nu alla ska tycka väldig synd om mig för jag har det så stressigt, och oxå tycka jag är extremt duktig som orkar.

Har iaf precis kommit hem från jobbet, efter en ganska seg vecka. Men den här dagen har gått undan i rask takt och nu är det äntligen helg.

Ikväll är det match igen, 3:e i ordningen mot Standard borta, kan bli en svår match. Men jag tror och hoppas som vanligt på 3 poäng och att det nån gång ska lossna med målskyttet för min del. Bara jag fick pilla in en bolljävel nån gång så släpper det ju, men det vägrar ju nästan.
Taggad till tusen iaf och det ska bli ruggigt skoj!

Nej mat får det bli som vanligt när jag skriver här.

Gissa citatet " Jag är törstig, jag vill ha ÖL"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0