fuck this shit I´m sick of it

Nu var det ett tag sedan jag skrev nått här, så nu är det dags igen. Så jag tar och berättar lite om vad jag gjort i helgen.
I fredags skulle man ju egentligen vart ledig, men det vart jobb för min del. Skönt att jobba när det inte är så mycke folk på jobbet, det blir så mycket lugnare. Började vell vid en 8 och körde till 17. FINA PENGAR!
Direkt efter jag slutat drog jag ner till klubbstugan där alla grabbar som skulle vara med och basta på kvällen befann sig.
Vi började med att käka mat som vi hade tagit med från jobbet ( det vart massa över ) sen när vi tagit några bärs och smält maten var det dag för straffturnering. Ni kan ju bara gissa vem som fan? Mohahaha.
Blev bastu efter det och vid en 23 ungefär drog vi allihop in mot krogen, Harrisch vart de.
Och det vart ju kaaaaanoners kanon ! Nothing more to say about that ;D

Lördagen började med en stärkande promenad från Ekeby och hem, var dyng dyng bakis. Tog det lugnt i några timmar, sen kom Matte och hämta mig så jag kunde komma ut till sundby och ta min bil.
Styrde kärran mot Hallsta för att umgås med Nils, Lillis, Zara. Det vart lugnt och trevligt, massa wii spelande för mig och Nils, så nu äger vi på golf.

Idag skulle jag ha åkt hem till Sunby och hjälpt till lite hemma, men vad händer? Jo min bil som för övrigt har blivit TOKCP startade inte. Höll på och försökte ett tag men nej den ville inte, så jag gick upp till lägenheten igen för att ringa till far och säga att jag inte kom nån stans. Och som om det inte vore nog med bilen, så funkar inte mobilen :S Kan inte ringa, eller nått. Det kommer upp på mobilen att det ringer, men det går inte svara. fan så trött jag blir! Lämna in skiten på 3, dom gjorde nått så fick jag tillbaka den nyligen och den funkar knappt iaf. SKITMOBIL JÄVEL!!!

men men allt kan inte gå bra jämnt. Annars gick matchen för Div grabbarna asbra, vinst med 4-0.

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0