gives you hell

Måndag är en värdelös dag, jag verkligen hatar måndagar. Allt är så jäkla segt och tråkigt.
Ändå har det vart kanonväder, men som alltid när det är fint väder så ska man jobba och till råga på allt jobbade jag kväll oxå, så missade all sol.
Måste gå och lägga mig snart oxå, för imorrn jobbar jag dag, och då måste jag vara på jobbet kl 7.
Ska tydligen bli bra väder imorrn, så jag hoppas komma från jobbet tidigt och lägga mig på gräset hos far och schteeeeeeeka!
Träning imorrn oxå, skoj skoj skoj.

Dagens låt : Boomtown Rats - I don´t like monday´s

Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
I want to shoot
The whole day down.


Btw, orka att Prison Break slutar som de gör. Jag ville ju ha ett lyckliga för alltid slut. Men men, en helt sjukt bra serie som jag helt klart kommer att kolla igenom en gång till.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0