grab a stick and fight me

Då var denna ledig torsdag snart slut. Har hunnit med ganska mycket idag känner jag.
Gick upp vid en elva och gav mig ut på en liten löptur vilket var grymt skönt, fattar inte att jag gör det oftare. Man blir sjukt pigg och fräsch hela dagen.
När jag kom hem så duchade jag och städade lite här hemma.
Vid en kl 3 kom kusin Sara och hälsade på lite, hon skulle hämta lite flyttlådor som jag hade till övers.
Drog ut till Sundby vid halv 5 för jag skulle ha träning med Div grabbarna, riktigt nice väder var det oxå. Like it a fucking lot!

När träningen var slut var det match för damlaget så jag stannade och kollade på den, det gick vell sådär för dom. Vart stryk med 2-1 trots att Gropptorp som dom mötte hade halv ålderdomshemmet med på plan. Hahaha.
Vart trevligt där iaf, massa grabbar som satt och snacka skit.

Nu är jag precis hemkommen och sitter och gör typ ingenting, snart dags och sova kanske om jag ska orka jobba och dricka massa bärs imorrn.

Pazza

Bilder från kvällen.









Kommentarer
Postat av: ida

snygggggg.

2009-05-21 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0