Happy birthday to me

Då var man 22 år GAMMAL, jag betonar verkligen gammal för det är precis vad jag bärjar känna mig. Tiden sen man blev 18 har bara fluuuuuuuuuuugit iväg. Skoltiden känndes som en evighet men nu när man jobbar så går åren fortare och fortare för varje år.
Men men, jag fyller iaf år och det är aldrig fel, man kanske får nån kul present om man har tur.

Just nu sitter jag och väntar på att Pappa, Farmor och kanske Farfar ska komma och hälsa på mig. Farmor hon är bra snäll, hon hade bakat kakor åt mig som jag skulle få, sen skulle hon ta med sig smörgåstårta, mumsmums.

Dagens musiktips: MARILYN MANSON - ARMA-GOD DAMN-MOTHERFUCKIN'-GEDDON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0