Hipp Huraj

Ännu en seg jobbardag, tiden går ruskigt segt på jobbet vissa dagar. Skönt som fan att åka hem, var de.
Tur att det bara är en jobbardag kvar på denna vecka, sen är jag ledig. JAAAAAAA!!!!!

Idag fyller min lilla bror Emil hela 13 år :O Är helt sjukt va stor han har blivit.
Grattis på honom!
Och när han fyller betyder det att de bara är 2 dagar kvar tills jag själv fyller.
Vet inte om jag vill fylla, börjar känna mig gammal och grå vafan, snart är jag ju gubbe. USCH!

Dagens musiktips: Engel - Sense The Fire

En helgrym låt. Hörde Engel första gången när dom lira som förband åt In Flames på grönan och kan ju säga att jag inte tyckte att dom var nå jättebra band just då, kan ha och göra med att man bara ville att In Flames skulle komma ut och lira, men iaf. Den här låten är verkligen kanon (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0