I could be in a rock n roll dream

Fy fan va jag är bra!
Nej jag ska inte ta studenten, även om jag gärna upplever den händelsen igen, nej jag kom precis hem från ett 13 timmar lång jobbpass. Känner mig riktigt duktig som orkade hålla ut.
Nu är det helg som fan, nästan iaf. Ska jobba lite på fredag men det är bara ren övertid så då behöver man inte känna någon stress och press. SKÖNT!

Eftersom det nästan är helg så får man ju dricka öl och det är ju aldrig fel. Slurk så var den slut.
Gud bevare dig för denna underbara dryck du skapat!

Dagens låt får bli ifrån mig själv med Dundertåget.

You say Soulja Boy - I say Judas Priest
You say Miley Cyrus - I say Megadeth
You say T-Pain - I say Kiss
You say Flowers - I say Metallica
You say Pink - I say Iron Maiden
You say Hip Hop - I say shut the fuck up
You say Pop - I scream Heavy Metal!!
You say Hannah Montana - I hit you in the face


Peace out motherfuckers


Kommentarer
Postat av: Pia

Nämen, så du har börjat blogga. Trevligt! Kul att läsa bloggar =) Såg att du hade sökt till robinson, hoppas du kommer med. Då ska jag kolla varje vecka =) (gör jag ju typ nu med, men ändå)! Då har man en till blogg att läsa ibland då, perfa! Hoppas allt är bra med dig!

2009-05-21 @ 22:04:04
URL: http://----

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0