over and out

Torsdag var den är dagen namn, och det vart en ganska bra torsdag. Kunde blivit bättre.
Jobbade till en halv 4, sen drog jag till Melle och betalade honom för att han hjälpte mig med bilen för en månad sen, så vart några kr fattigare. Drog direkt till matchsamlingen, det var grym stämning innan match och det känndes som det hängde en seger i luften. Tyvärr så blev det ju inte så, vart bara 3-3 trots att vi dominerade stora delar av matchen.
Det som ändå var ruggit skönt med matchen var att min måltorka äntligen släppte, och den gjorde det med stormsteg oxå, pyttsade alla 3 målen ( ett på straff ), så jag är nöjd och glad för det.

Nu sitter jag och tar igen mig lite och småkollar på fotbollen från tidigare ikväll, Brajen-Råtta.
Sleten som fan känner jag mig, blir nog sova rätt snart skulle jag tro.

vad händer i helgen btw? Förslag???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0