please don´t go away

Ni kan ju bara gissa vem som vann bowlingen igår, jo MIKE MIKE SUPER MIKE som carl skulle ha sagt.
Blev tre serier, jag vann alla. Den sista och viktigaste som vi kallade finalen mellan mig, Tom och Stekarn slutade med en knapp men rättvis vinst. Stekarn klantade till det riktigt då han bara behövde ha ner 7 st för att vinna, men han hade ner 1 . hahaha.
Efter bowlingen drog jag och Jerka till Centro och satte oss och snackade lite skit med folk, det var trevligt.

Idag har jag mest vart bakis, eller ja inte så farligt egentligen.
har hunnit med att vara och coacha Div laget till ännu en seger, 7-3 mot IFK Nyköping.
Efter matchen har jag bara steeeeeekt ute i solen och fått lite färg på kroppen, dock inte ryggen för den glömdes bort.

Ikväll blir det att åka till Markus och dricka några kalla och sen se vad kvällen bjuder på.

Solen skiner och ingen är gladare än jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0