Robinsson

Vilken dag, vilken dag, vilken jäkla dag.
Var trött som fan imorse när klockan ringde, men jag klarade iaf att gå upp som tur var.
Dagen gick och så när kl var halv två, ringde det på telefonen (dolt nummer ), undrade vem fan det kunde vara.
Svarade och en kille säger, "Hej, jag heter Martin och ringer från TV4" jag fattade ingenting först, sen frågade han om jag hade sökt till Robinsson 2010 och då började det gå upp för mig var det var det handlade om så jag svarade att jag hade det.
Så berättade han att jag hade blivit antagen till att åka på en intervju i Stockholm till Robinsson.
Jag vart helt sprallig och bara svarade ja, ja ja typ på allt. :D
haha, så på torsdag ska upp till El Stockholmo och förhoppningsvis göra det grymt intryck och bli antagen till Robinsson. Yeeeeeeehaaaaaa!

Så nu har jag gått och varit dunderglad hela dagen lång.

Inte nog med det, jobbade sista dagen idag för den här veckan. Ledig tills måndag.
OCH JAG FYLLER IMORRN =)

Peace Out

Kommentarer
Postat av: sandra

GRATTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIS :D

2009-05-13 @ 08:38:43
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: sarianna

Oh my God, grattis till både födelsedagen & intervjun!

jag ska hålla tummarna för att din dokussåpa dröm ska slå in, minns nog att vi även hade planer för Big Brother. ;D

2009-05-13 @ 09:40:12
URL: http://elegii.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fan va kul, skulle passa dig såå bra!

2009-05-13 @ 19:43:04
URL: http://matildaferenczi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0