My world of sin

Då var den dagen slut och ett år äldre är man.
Allt började med att som jag berättade tidigare Farmor, Farfar och Pappa kom och det var väl runt halv 4 dom kom. Det öppnades lite paketer som jag fått :D En kvart senare kom oxå kusin Martin och då kunde vi äntligen hugga in på den underbart goda smörgåstårtan som farmor gjort, hon kan verkligen det där med smörgåstårtor.

När vi hade ätit upp kom Matte och hälsade på oxå, lite smårgåstårta till honom, sen var det dax för kaffe och kakor.

Det var trevligt, mycket roligt att prata om fanns de.

Efter ca 2 timmar åkte dom hem så Matte, jag och Martin satte oss och spelade lite fifa som jag så klart storvann på, mohaha.

Matte åkte hem efter ett tag. Då direkt efter kom kära syster Lillis och Nils, dom hade med sig tårta gulliga som dom är.
Plus en present som visade sig vara två grymt snygga tavlor, lägger upp bilder på dom så fort jag kan.
Sen så kom även Mamma, Sten och nyss tonårsfyllda Emil.
Det vart att återigen hugga in på smörgåstårtan som alla verkade gilla ( särskilt emil ) hahaha.
Fikade lite efter det med tårta och Kaffe, satt och pratade och kollade på simpson gjorde vi oxå.
Sen åkte även dom hem och jag, Lillis och Martin spelade lite fifa som jag ägde för stort på, så Lillis och Martin fick möta varandra ist. haha

Dom åkte vell hem runt 9 och nästan direkt efter kom Ida hit, vi kollade först på greys, vilket jag inte tyckte var sådär jättebra. Efter det så kollade vi på Into the wild, en kanonbra film. Undra varför jag inte sett den tidigare? 

Nu har även hon gått hem, så nu sitter jag här och dricker lite kall och god cola. Borde snart gå och lägga mig, men jag ska nog stanna uppe och kolla på lite hockey ja.

Summa utan kardemumma, en KANONDAG 5 av 5 toasters.

Imorrn är det dagen med stort R eller nått i den stilen, upp till mitt älskade Sthlm för Robinsson intrevju. LYCKA TILL!

Slutligen tar jag och slänger iväg en tankenöt, som jag och Linus många ggr har funderat över och även ägnat fyllekvällar åt att disskutera. Men aldrig kommer fram till nått.  Har Michael Jacksson en vit eller svart pick?
Gick han hela vägen ut och gjorde om allt till vitt eller finns det saker han lämnade orört? Tänk på den ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0