Yes, yes, yeeees.

Derbyt mot Gillberga i fredags gick kanoooooooners. Det var soligt och fint väder, plus en säkert 150 pers som var där och kollade, så allt var upplagt för en riktig fajt. Det blev kanske inte större fajt, vi spelade riktigt bra och var egentligen aldrig hotade nån gång under matchen. Det slutade med en 4-1 vinst och jag utsågs visst oxå till matchens lirare efter mina 3 assister. Fick en ny väska som det står Stora Sundby Bygg på. YEAH!
Efter matchen var det grym stämning i omklädningsrummet och man hade ingen bråska därifrån, tog en öl och bara njöt av segern.
När vi väl var klara drog jag, linus, jonas och elin till Julita hem till Denise nån kompis och drack några bärs innan vi for in till stan och moffa kebab.

Lördagen var det match med Div grabbarna, vart tråkigt nog förlust trots att vi hade spelet hela matchen och egenligen borde ha avgjort i första. Men så är det ibland.
På kvällen åktes det till Tom och klunkades bira, satt där nån timme eller två sen åkte vi alla till Klas och fortsatte där ist.
Körde lite ölspel, eller ganska mycket och kollade melodifestivalen.
Runt 12 kom Jocke och Jansson och hämtade oss för att vi skulle in till stan och Centro, satt där nån timme sen drog vi och käka på Corner. Sen var det dags att gå hem i kylan.

Söndagen har jag inte gjort så jättemycket förutom att hjälpt till hemma hos far med djuren, usch va det är tråkigt.
Och nu sitter jag hemma och bara tar det väldigt lugnt.

Dagens musiktips : Green Day - 21 Guns.

Peeeace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0