do you know what it´s like

Lunch på jobbet, lite senare än vanligt. Grymt gott med mat var det iaf. Ca 1,5 timme kvar tills jag går hem för den här dagen. Ska bli riktigt skönt! Lite småseg och trött en sån här dag när allt på jobbet bara går och går. Aldrig är jag riktigt nöjd och nej det kan nog fan stämma! Men om allt vore som jag ville, vad skulle jag då klaga på? Det som förgyller här på jobbet just nu är att jag lyssnar igenom 5 nya album. Within Temptation, Red, Weezer, Skillet och Pillar. Har kommit igenom ungefär hälften och det jag hört hitills har jag gillat starkt!

Nej nu ska jag rycka tag i sidfläsket och göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Reds album är ju något så fruktansvärt bra ju!

2009-11-03 @ 20:23:07
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0