remember me

Idag har jag lyckats gjort något faktiskt, jag var på jobbet redan kl 9 och hjälpte till lite inför inventeringen och dessutom gjorde jag lite inventering oxå innan det bjöds på finmat. Det var ruskigt jävla gott, like it a lot!
Direkt efter käkat drog jag ner till hallen i Sundby och bytte om för att lira innebandy. Jag tänkte innan att det skulle vara kul och se hur mycke man har lagt av sig nu när man inte tränat på länge och jag måste säga att svaret jag fick inte va roligt. Jag är så jävla trött i benen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Helt sickt!

Nu sitter jag i soffan och bara deeegar, jag tänker inte flytta på mig. Aldrig i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0