screaming our sins

Den här dagen har jag fått fram min värsta sida och den bästa sidan skulle man kunna säga. Började jobba redan kl 5 så var lite trött i morse, inget över det vanliga hände på jobbet. Det som hände efter var dock det som lockade fram en arg djävul i mig, jag åkte hem till min far för att kolla löne-specen. Jag kollar igenom allt som jag brukar göra och ser att det fattas betaning för 15 jävla dagar, hur i helvete kan man inte betala ut allt? Det är ju sinnesjukt för fan! Ska iaf ta ta i det imorrn med jobbet, för jag ska fan ha varenda liten krona!!!

Men men, till det som gjorde mig sjukt jävla glad. Jag vet att ni redan vet att det är musik jag ska skriva om här så ni som inte intresserar er om de kan sluta läsa nu. John Mayer, Glasvegas, Hollywood Undead och Avatar hade alla släppt nya album och blivit inlagda på spottan. Har lyssnat på hälften av de, och det är så jävla bra!

Men nu till det absolut bästa och anledningen till att jag bara lyssnat hälften av albumen!
Plan Three ska släppa sitt debutalbum imorrn och jag har setat som på nålar för att få lyssna på det och vad är det som händer? JAG HITTAR EN SIDA DÄR MAN KAN LYSSNA PÅ HELA FUCKING ALBMET!
Så jäääääääävla glad jag är just nu, det är stöd jävla lycka! Och fy satan helvetes jävla as va bra det är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0