throw me a ball

Fy åt fanders va jag har vart duktig idag, det är helt sjukt. Jag är nästan jävligt stolt över mig själv faktiskt.
Jag har städat som en tok här hemma och det ser helt plötsligt lite rent ut, bra gjort. Det är lite kvar dock, men det orkar jag inte med just nu. Det får bli imorrn ist!
Nu ska jag bara njuta av lite ny musik jag hittat och vänta på att Linus ska sluta så vi kan ka och käka på pastahuset. Efter det blir det kanske lite fifa innan vi ska iväg och träna med Hällby på Tunavallen. Det ska bli riktigt jävla roligt att prova spela med ett annat lite bättre lag. Har ju spelat i Stora Sundby sedan jag var 6 år, så det kan vara kul och testa!
Jag kan inte tänka mig att jag har världens bästa flås dock, men det är la därför man tränar för att få upp det!


Kommentarer
Postat av: sandra

KORS I TAKET.

2009-11-11 @ 16:00:48
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ja men fy fan, inte hade du fått handen ur arslet om inte jag tjötat lite på dig! hahaha

2009-11-11 @ 18:15:22
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0