feel the passion in my breath

Jag vet inte hur många ggr jag har lyssnat igenom Creed´s nya album nu, men jag kan ju säga som så att det är inte ensiffrigt och nog fan inte heller tvåsiffrigt. Det går i min dator om och om och om och om igen och jag kan verkligen inte sluta. Det är så fruktansvärt jävla bra så jag smälter ner under jord och bråte!
2009 har gett mig så jävla många sköna lyssnarstunder så det är fan helt osannolikt, timme efter timme sitter jag och bara förvånas över hur bra det ena albumet är efter det andra.

Creed, Thousand Foot Krutch, Three Days Grace, Breaking Benjamin, Mustasch, Killswitch Engage, Paramore, Saosin, Itchy Daze, Rammstein, Dope.... Ja listan kan göras lång, VÄLDIGT LÅNG!

It´s my life and you fucking know it



Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ska göra en lista till bloggen på alla stört bra album från 2009 :D

2009-10-29 @ 18:56:48
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0