one step forward and two steps back

Strömavbrott? Ja det är verkligheten här på Westermo Teleindustri. Eller ja, det är la mer så att det var verkligenheten för strömmen har som ett mirakel hittat tillbaka. Nu sitter jag bara och väntar på att få starta upp maskinerna igen. Får inte göra det direkt eftersom det är ett aggregat som måste stängas av först.
Det är ruskigt skönt att få höra musik igen, efter nästan 2 timmars "Tyst som i graven".

Igår hittade jag CKY nya album på spotify och vart glad som en jag vet inte vad. Glad som fan vart jag iaf och albumet var riktigt bra dessutom!

Hahaha, nu fick jag mig ett gott skratt oxå. Peter på bandit sa nyss " Nu ska jag spela lite NY musik som jag vill att ni ska ha koll på" och vad är det han drar igång? Jo, Therory of a deadman - Not meant to be. Hmm, vänta nu här det kan vara så att jag lyssnade igenom det här albumet för över ett år sen så det är ju fanimej inte nytt. hahaha, ibland är dom roliga.
Men skitsamma om det är nytt eller ej, det är iaf en sjukt bra platta med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0