roses for the dead

Det är helt sjukt underbart att vara ledig. Kunna vara uppe hela nätterna och kolla en massa filmer och dan efter sova ut rejält! Kollade på hela 3 filmer inatt, först ut var en gammal klassiker Welcome to the Jungle. Som jag bara var tvungen att kolla på. Efter den blev det Land of the lost vilket var en ganska bra film, sist men inte minst kollade jag på De ä kanon som är Robert Gustavsson senaste mästerverk, hahaha så jävla rolig han är.
Det tråkiga är ju att jag imorrn ska jobba, trots att jag är ledig. Bara för att folk inte kan hålla sig friska.

Har precis dragit igång Funeral for a friends nya album Your history is mine. Ska vi se om det är nått att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0