sweet dreams are made of this

Ojojojoj.. Här har ni en som var så jävla trött i morse kl 8 när han kom hem. Vaken 27 timmar i sträck med två jobbpass inbakade i de, det kan jag lova gör en ganska trött. Har nog aldrig sovit så hårt som jag gjorde idag, haha.
Men nu är jag iaf vaken, dock inte jättepigg för det. Men jag kunde inte se mig själv ligga och sova bort en fredag, nej nej!
Jag sitter och funderar lite smått på vad fan jag ska göra idag, eftersom jag inte får besök av Michaela idag så får jag hitta på nått annat. Men va fan då? Det kan man ju undra!

En sak jag iaf måste se är idol, eftersom det är rocktema och Erik ska köra en av mina avsolut favoritlåtar, Van Halen - Why can´t this be love!

Kommentarer
Postat av: elin

fin över text :P

2009-10-23 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0