the future is mine

Den här dagen bördajde så jävla uselt så det finns fan inte. Var trött som en jag vet inte vad när jag gick upp för att åka till jobbet. När jag väl kom till jobbet och skulle ta på mig mina tofflor så fattades min högertoffla, jag letade och letade och letade men kunde inte hitta den. Det kokade i kroppen på mig, när jag tills lut efter säkert en kvart letande hittade den ihopställd med en strl 38 toffla långt långt bort från min plats!

Resten av dagen var helt okej. Så när jag kom hem var ja iofs fortfarande trött som fan så jag skulle vila lite tänkte jag, det slutar ju som alltid. Det blir inte vila utan jag sov i 3 timmar ist. Haha, lätt hänt!

Nu tänker jag sitta på msn ett tag och samtidigt kolla på Liverpool-Lyon som visas på TV idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0