this feeling is the best

Blev 7 timmars jobbande idag, och det var 7 ganska sköna timmar som verkligen bara flög iväg. Men när jag gick hem så deklarerade jag klart och tydligt att jag tar helg nu och kommer absolut inte jobba imorrn! Skönt som fan!!
När jag kom hem så vart det FIFA spelande idag med, Matte som ville få ännu mera pisk tydligen. Sagt och gjort jag var lika överlägsen som igår om inte ännu mer.
Just nu sitter jag och kollar på hockey, Djurgården-Rögle. Det går la sisådär om jag ska vara ärlig, underläge med 0-2 efter första perioden och jag har ju sett bättre matcher måste jag ju säga.
Matte är dessutom kvar här vilket jag är ganska oförstående till med tanke på att han halvligger i en av mina fotöljer och sover, trött kille?
Nej jag ska försöka följa hockeyn nu! LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0