what you see is what you get

Nu har det gått ungefär 11,5 timme sen jag började. Det har ändå vart timmar så gått hyffsat snabbt skulle jag vilja säga. Men det är ju inte dom första timmarna som är jobbiga utan dom som kommer nu. Jag är ju inte på tok lika pigg som jag var kl 22 men jag är fortfarande inte trött. Det är ju ett bra tecken. Det är snabbt räknat 5,5 timme kvar tills jag ska gå hem och får lite sömn. Det är ju inte överdrivet mycke!
Har satt mig ner för att ta lite rast, skönt att vila benen lite faktiskt. Ska man kanske ta och få i sig lite kaffe oxå? JA!

Kommentarer
Postat av: Michaela

DUKTIGT

2009-10-10 @ 03:12:50
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0