bag on your head

Nu har det vart sådär stressigt och konstigt igen, jobbat, sovit och inte haft nått liv för fem öre. Denna vecka kommer att vara så helt och fullt ut. Jobba kväll varannan dag, plus träning och sen hinna sova någon eller några timmar på det oxå. That´s my life right now!
Jag känner dock att jag klagar rätt så mycket för tillfället, men vafan det är ju ändå bra roligt att klaga och tycka synd om sig själv. Fattas bara att nån ska komma och säga " Tänk på barnen i afrika" fan jag hatar det uttrycket.
Jag skiter väl blanka fan i barnen i afrika!

I denna stund är det ju tur att det finns nått som gör en glad iaf! Thank you!

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag fick senast igår höra "tänk på barnen i Afrika" hahahahahahaha

2009-09-01 @ 10:50:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0