it´s only you

Det har vart lite dåligt med text i den här bloggen de senaste dagarna kan jag faktiskt tycka. Det har sina föklaringar i att jag inte satt högsta prio på att blogga när jag vart med Michaela. Var där från Onsdag till fredag, och det var erkligen helt sjukligt underbara dagar, timmar, minuter och sekunder. Fy fan så roligt, mysigt och bäst jag har haft det med dig!
Jag saknar dig helt stört mycke!

Just nu har jag inte tid att blogga egentligen, men jag vara bara tvungen att skriva nått. Nej nu tänker jag ta tag i det jag egentligen skulle göra, dvs packa väskan och sen åka till Stora Sundby för match mot Standard! Keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0