Michaela Klemetz

Michaela Klemetz det är namnet på mina läppar dygnet runt, hon som är i mina tankar dagarna i ända, hon som gör mig till den lyckligaste personen som vandrar omkring på denna jord! Du kom in i mitt liv under Peace & Love festivalen och jag hade aldrig nånsin kunnat föreställa mig att det skulle sluta så här, inte i min vildaste fantasi. Men det har hänt, du och jag har blivit VI och det har gjort mig till den lyckligaste!
Ditt skratt, ditt leende, ditt sätt att bara ligga när mig, allt som har med dig att göra är det bästa som finns, det är en Dream come´s true känsla över de.
Varje gång vi är tvungna att säga hejdå, är det som att en sten faller ner i min mage och saknaden tar över min kropp. Jag kan inte förklara den känslan för någon, det är bara en extrem saknad som sätter sig.
JAG TYCKER OM DIG!

Hold your breath, because tonight will be the night that I will fall for you over again!

Kommentarer
Postat av: Michaela

You're the greatest

2009-09-28 @ 22:01:39
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: sandra

Fan vad söt du är picke

2009-09-28 @ 22:02:25
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0