pray for us on the wild side

Time for some bloggin aging!
Vart på kick-off med jobbet på stadshotellet i västerås idag, en heldag med en massa massa information som är ömsom bra, ömsom riktigt långtråkigt och inte intressant för fem öre. Dagen får dick godkänt, mycket för att det spelades en bowlingtävling som avslutning på det hela.

Direkt efter tog jag bilen hem till mor min och hade lite kvalitétstid med min kära syster. Massa musikprat som vanligt när det kommer till oss två.
Efter det har det ätits väldigt god mat och nu sitter jag & Lillis och kollar på nån halvbra film på 5:an. Nisse ligger och snarkar här brevid.
Fick vi sällskap av min gammla mamma och hennes boyfriend Bjorn from Sala. Ni vet han som har det där kalsongmärket.

Imorn blir det till att coacha fram Damlaget till en seger mot Veteranerna i vad som kan bli årets match på Hammargärdet -09. Efter det är de femkamp med släkt och bekanta!

Kind of hard when you´r not arund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0