beer built this perfect shaped body

Så var ännu en helg till ända och jag måste säga att det var en riktigt riktigt trevlig och skön helg som utspelades i Sala och Södertälje. Det började på abolut bästa sätt, Michaela kom hit och hon lagade en RUSKIGT god middag till mig. Direkt efter de blev de Gröna Skylten, och sen bil upp till Sala för att ha en lugn öldrickarkväll med mina favoriter Michaela, Lillis och Nils. Lördagen blev de sitta i solen och dricka öl, lite hockey (som gick åt h-vete), födelsedagsfika  (Björn fyllde gammal gubbe) och senare på kvällen så blev det födelsedagsparty med en massa skratt och roliga personer i diverse åldrar.
Att vakna upp på söndagen halv 9 sådär bakis som man bara kan vara när man haft riktigt kul, var ingen höjdare. Men det var bara att trycka i sig lite frukost och ta bilen till Sötälje för ännu mer fika och kalas. Det var Michaela´s little brother Wille som fyllde moppe. Det fikades och kördes lite Go-Kart och fy fan va roligt det var!
Senare på kvällen var jag och Michaela till Heron City och kollade in Alice i underlandet, och det var en grym upplevelse med 3D och allt. Resten av kvällen blev det mys mys mys, och fan va det är underbart!
Det enda som är tråkigt är att jag den här helgen åkt på en sån där o-smickrande magsjuka oxå, vilket inte alls var välkommet! FY!

Nu ligger jag här i soffan och försöker hitta den bästa ställningen för att inte ha så ont i magen, men jag vet inte om jag hittar någong.

MISS YOU LOVE

Kommentarer
Postat av: Michaela

YOU KNOW I MISS YOU

2010-04-26 @ 19:10:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0