a light in a darkened world

Handbollen igår var riktigt skoj, GUIF vann med 34-20, dvs en fet jävla utklassning. Och när inte matchen bjöd på dramatik så var det nån på läktaren som tog tag i det och svimmade rakt av bara. Matchen fck avbrytas i en halvtimme och ambulanspersonal fick komma och hämta honom. Så kan de gå!

Ikväll så står det fysträning på mitt schema och det ska bli riktigt jävla roligt, ska köra slut totalt på mig själv. Sen har jag tackat ja till att jobba lite extra idag, eller snarare inatt. Blir några kronor extra vilket aldrig är fel.
Sen så har det äntligen blivit så att vårat helgskift har tagits bort, iofs så blir vi inte heller lediga en vecka då. Men fan jag jobbar hellre hela tiden än att jobba helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0