don´t take this world away from me

Monday and I feel like I´ve been hit by a truck! Mår riktigt kasst, febern har kört över mig och gjort mig totalt död.
Orkar inte vara sjuk mer, det har vart för mycke på senaste tiden, usch!
Bortsett från min sjukdom så har helgen vart helt grym, fredagen var de fest och den var riktigt trevlig. På lördagen blev det tidig uppgång för att åka mot Eskilstuna och sen Näshulta för att spela cup. Vi gjorde riktigt bra ifrån oss och slutade 4 efter straffläggning i sista matchen.
På kvällen så drog vi till Erik och söp på lite, det var som vanligt riktigt jävla kul, dessutom hade det gått ett tag sedan vi var med det gänget. Fun, fun, fun!

Sen finns det nånting som gjort att den här måndagen ändå har vart ganska okej hitills, Michaela och Story Of The Year har gjort den här dagen bra! The Constant som SOTY senaste alster heter var precis så jävla bra som jag trodde att det skulle vara. DAMN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0