gotta do something to have control

Så har andra dagen på min ledighet gått och jag måste säga att jag fått ut en hel del av den här dagen. Har städat, diskat, lagat mat och sen tränade jag i två timmar. Ja ni hörde rätt, jag tränade på eget bevåg i två timmar, började med att gå ut och springa i exakt 58 minuter och sen körde jag lite hantlat och skit hemma, I`M FUCKING PROUD!

Har precis klivit ut ur en riktigt varm och skön dusch och nu tänkte jag att jag skulle förgylla min kväll med att bara ta det riktigt lugnt! Sitter och spöar skiten ur Lillis på Betapet just nu, eller ja jag vinner iaf! Jävla roligt tidsfördriv det här spelat måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det var inte lika värt att berätta om din första förlust igår?

2010-02-02 @ 22:34:13
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0