you mean the world to me

Sitter på jobbet och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan börja skicka in kort i den, och det är verkligen inte kul när man är helt själv här. Dock finns det nått som heter musik och den gör det hela mycke mycke bättre.

Sen måste jag bara säga att jag har en helt underbar flickvän, helt oslagbar! Hon skickade ett så sjukt gulligt sms idag "Fyra månader idag älskling. Och jag vill ha det precis som nu om ytterligare 4 månader, eller fyra år. Eller 40 år. Jag har sagt att jag aldrig vill bli gammal, men jag vet att jag kommer bli det och då vill jag bli det med dig. Jag vill sitta tillsammans med dig, om 40 år och känna precis samma sak som jag gör nu. Jag älskar dig, mer än jag någonsin trodde var möjligt. I can´t wait to se you".
She´s the best!

Många timmars jobb kvar, och jag vill bara sluta och åka hem och kramas!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men nej :( inte lägga upp det ju.. haha

2010-01-16 @ 10:41:29
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0