going out swingin, the party never stops

Festen i lördags, var den kul? OM den var! Det var allt från, ölpimplande, skitsnack, fyllemat, jättevurpa och hela skiten. Ruggigt kul kväll! Ah vi kör igen!
Söndagen bjöd på tidig uppgång för att åka och lira lite boll, det fick dock ett tråkigt slut då matchen avbröts med en halvtimme kvar att spela. Anledning? Jo en kille i Fogdös ben gick så jävla totalt av så det finns inte, höll på att spy när jag såg att det bara hängde och var av på mitten, USCH!
Efter det hade jag och Michaela soffhäng med söndagsprogramen på TV!

Nu sitter jag här efter denna veckas första jobbdag och är helt vidrigt trött. Måste fan gubbvila lite snart känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0