Said, Baby, you're driving me crazy

Sådär då var man vaken och alert, det enda som behövdes var ett brev i brevinkastet så vart jag hur pigg som helst. Det har vart en massa strul med mina AC/DC biljetter som inte har kommit, men så idag så kom dom inrullandes. Jävlar va jag känner mig taggad just nu och bara vill att det ska vara imorrn dom ska ha konsert. Men nej jag får snällt vänta och det gör jag iofs så gärna så gärna, för den som väntar på nått gott den blir aldrig fet!

Hade la snart tänkt att bege mig till jobbet, men först ska jag borsta lite gaddar, och ge mig själv lite mat!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Yey, längtar som fa-aan

2010-03-09 @ 14:02:10
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0