When you're walking with your fear down on the ground

Ligger hemma hos Michaela i sängen och bara slösurfar lite medans hon är med Natalie och köper presenter till kvällen födelsedagsbarn. Passar på att leta lite ny musik, som för övrigt är en av mina favoritsysselsättningar.

Man kan då inte bli gladare än när man hittar nånting med sin absoluta favorit och stora idol, som jag nästintill haft som den störste sen jag gick runt i sparkbyxa som 4 åring. SLASH är naturligtvis den jag talar om!
Han ska släppa ett soloalbum i år, som egentligen inte är sola för fem öre. Det är Slash på gura och en massa stört bra sångare som är med och gästsjunger. Den första singeln som jag nu tagit del av är By The Sword där Andrew Stockdale från Wolfmother är den som sjunger.
Efter att ha lyssnat på den 5-6 ggr nu så växer den bara mer och mer ut till en grym låt, fan va jag vill att albumet ska släppas!

Listen and enjoy!

Slash - By The Sword (ft. Andrew Stockdale)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0