Was there something I missed?

Hejhej bloggen (Kissie uttall)
Sitter och gluttar på den där Melodifestivalen och förundras över varför det är så dålig låtar som går vidare, med ett undantag för Crucified Barabara. Som för övrigt har en sjukt skönt låt!
Har annars vart en ganska lugn och skön lördag, som började med en tripp till Linus apartment för att checka in hur han bor. Efter de blev de Mc Donkan och stadsvandring som slutade med att jag gjorde ett inköp jag är sjukt nöjd med, för ÄNTLIGEN har jag hittat den SKINNJACKAN jag så länge letat efter, att det dessutom var 50% gjorde ju inte direkt valet att köpa den svårare. Fuck yeah!

Hittade en sjukt bra låt idag när jag tubade (in med det ordet i svenska ordlistan ffs) och det var Godsmack jag hittade, dom ska släppa nytt alster i maj och deras första singel Cryin Like A Bitch var ruggigt bra! Den låten ska för övrigt vara pretty damn riktad till Nikki Sixx.

OJ, va långt du skriver fick jag nyss höra av Michaela så det är bäst jag slutar! Och kanske be henne att hämta en öl åt mig. Hon ska läsa det här när jag är klar och jag vet exakt vilken blick jag kommer få efter hon har läst de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0